NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 Raporty
23 września 2014
Galeria Stadionu Narodowego, Warszawa
SZYBKI KONTAKT/POMOC
Karolina.Adamkiewicz@NoNoobs.pl

Wystawcy

 

strona www: www.ruch.com.pl
kontakt: Katarzyna.Milkiewicz, Katarzyna.Milkiewicz@ruch.com.pl
stoisko numer: K7, N73, N67

„Paczka w RUCHu” to nowatorskie rozwiązanie na rynku logistycznym. Dzięki sieci ponad 2 500 kiosków i saloników prasowych zlokalizowanych w całej Polsce, od największych miast po najmniejsze miejscowości, docieramy do każdego klienta. W punktach należących do sieci RUCH można odbierać, ale również nadawać paczki. To klient decyduje, który z tych punktów jest dla niego najbardziej dogodny. Może to być kiosk pod domem, pracą czy szkołą. Odbiorca paczki nie musi czekać na kuriera, nie musi stać w kolejce na poczcie. Przesyłka będzie czekała na niego od wczesnego ranka do wieczora.  




strona www: http://www.semrush.com/
kontakt: Ekaterina Makulova, t: +442032394375, e: e.makulova@semrush.com
stoisko numer: R11

SEMrush to konkurencyjne oprogramowanie  do analizy stron internetowych dostarczające danych na temat działań marketingowych konkurencji. Nasze narzędzia i raporty wspomagają wewnętrze oddziały SEM i SEO, agencje interaktywne oraz pomagają firmą z sektora SMB dostać się do czołówki wyszukiwań Google i Bing i utrzymać swoją pozycję.
Nasze narzędzia i raporty budujemy w oparciu o porównanie domen i ich słów kluczowych na poziomie krajowym, regionalnym i lokalnym. Aktualny zakres usług obejmuje 26 regionalnych baz danych,  ponad 106,600,000 słów kluczowych,  97,000,000 domen,  95,000,000,000 linków zwrotnych oraz dane historyczne od 2012 roku.
SEMrush oferuje szeroki wachlarz narzędzi i raportów:  Analiza Organiczna, Analiza Reklamowa, Analiza Słów Kluczowych, Raport Linków Zwrotnych, Reklama Interaktywna, Audyt Strony, Monitorowanie Pozycji, Domena kontra Domena, Poziom Trudności Słów Kluczowych.

Sprawdź jakie możliwości i korzyści może przynieść Ci SEMrush!




strona www: www.traffictrends.pl
kontakt: Piotr Urbaniak, piotr.urbaniak@traffictrends.pl
stoisko numer: N54

Traffic Trends to jedyna polska agencja marketingu internetowego w 100% skoncentrowana na obsłudze sklepów internetowych. Od samego początku funkcjonowania głównym celem firmy było wsparcie sektora e-commerce w zakresie profesjonalnej obsługi marketingu e-sklepów. Dziś firma obsługuje ponad 200 polskich sklepów intenetowych wykonując dla nich takie usługi jak pozycjonowanie, kampanie reklamowe, obsługę w social media oraz content marketing. W portfolio  klientów posiada zarówno małe, dopiero startujące sklepy, jak i liderów branżowych o ugruntowanej pozycji.

Dla wszystkich odwiedzających stoisko Traffic Trends firma przygotowała specjalną ofertę – 10% rabat na usługi firmy oraz możliwość odebranie darmowego Audytu SEO lub strategii social media!

Z Traffic Trends spotkać możecie się na stoisku: N54!



strona www: http://www.2click.pl/
kontakt: Mirosław Sobieraj, tel: +48 604 595 650, t: +48 67 2545 730, e:  m.sobieraj@trol.pl
stoisko numer: N56

2ClickShop to rozwiązanie e-commerce przeznaczone do prowadzenia sklepu internetowego oraz sprzedaży B2B spełniające wszystkie potrzeby nowoczesnego e-sprzedawcy. To kilkadziesiąt różnych integracji, pełna edytowalność, intuicyjność obsługi, zaplecze dla działań marketingowych oraz pełne wsparcie techniczne ze strony dostawcy oprogramowania. 2ClickShop wykonany w technologii responsywnej jest przyjazny dla użytkowników oraz wyszukiwarek, dostosowany do sprzedaży detalicznej oraz hurtowej (e-hurtownie, systemy b2b). Obsługuje wiele wersji językowych i jako jedno z nielicznych współpracuje z większością programów magazynowo-sprzedażowych na rynku w trybie online, dzięki 2Click Real-Time Exchange Data. Dotychczas z oprogramowania skorzystali m.in. Curver, POLOMarket, NowaFrance, Riccardo, Konsorcjum FEN, C&C Partners, Kuchnia Polki.




strona www: http://beyond.pl/
kontakt: Rafał Roszak, m: +48 607 162 009, e:  r.roszak@beyond.pl
stoisko numer: N51

Beyond.pl jest pierwszym w Polsce neutralnym telekomunikacynie centrum danych. Firma oferuje dostęp do najważniejszych operatorów międzynarodowych klasy Tier1 i wszystkich kluczowych operatorów krajowych. Beyond.pl umożliwia klientów również dostęp do głównych węzłów telekomunikacyjnych. Dzięki temu masz na swobodę wyboru operatora i gwarancję najlepszej jakość usług łączności. Beyond.pl to jedno z najnowocześniejszych Data Center w tej części Europy, w ramach którego wyeliminowano Pojedyncze Punkty Krytyczne (SPoF) a wszystkie kluczowe systemy są redundatne (zwielokrotnione). Z infrastruktury Beyond.pl korzystają m.in.: Concordia Ubezpieczenia, Dalkia, Data System Group, Euroflorist, Hicron, Hochtief Polska, IAI SA, Level3, Money.pl, Nokaut, Okazjum.pl, RETN, 2ClickShop. Dzięki szerokiemu portfolio usług, w Beyond.pl wszystkie elementy projektu IT zrealizujesz w jednym miejscu.



strona www: http://orba.pl
stoisko numer: N49

ORBA specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań IT dla branży e-commerce. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów w Polsce, Rosji oraz Unii Europejskiej. Tworzymy dedykowane systemy B2B oraz B2C dla podmiotów zainteresowanych wejściem na rynek e commerce bądź rozwojem dotychczasowej działalności w tym obszarze.  Nasze oprogramowania budujemy w oparciu o technologię Magento - światowego lidera rozwiązań dla handlu internetowego. Poza obsługą programistyczną, wspieramy naszych Klientów w tworzeniu architektury informacji oraz funkcjonalnych założeń aplikacji, których poprawność weryfikujemy za pośrednictwem technologii prototypowania. Dodatkową działalność naszej firmy stanowi sprzedaż gotowych do wdrożenia modułów dla platformy Magento.



strona www: www.azymut.pl
kontakt: Dariusz Górecki, tel: +48 502457354, e:  dariusz.gorecki@azymut.pl

OSDW Azymut jako wiodący operator logistyczny proponuje kompleksowe usługi sklepom internetowym. Oferta skierowana jest do firm reprezentujących różne branże e-handlu. Umożliwia to unikalna infrastruktura naszego centrum dystrybucyjnego i wieloletnie doświadczenie w sprzedaży internetowej w kanałach B2B i B2C. Magazyn wyposażony jest w nowoczesne rozwiązania logistyczne dostarczone przez niemiecką firmę Schäfer oraz szereg autorskich rozwiązań, które umożliwiają wysyłkę ponad 12 000 paczek dziennie. Nowe rozwiązania organizacyjne oraz nowoczesne centrum dystrybucyjne dostosowane są do zmieniających się potrzeb naszych Klientów. Dotychczasowe doświadczenie w połączeniu z najnowszymi rozwiązaniami logistycznymi dają gwarancję doskonałej usługi świadczonej sklepom internetowym.




strona www: http://www.ecommercepolska.pl/pl/
stoisko numer: K4

Izba Gospodarki Elektronicznej to inicjatywa szerokiego grona podmiotów działających na rynku internetowym w sektorze e-handlu. Jej celem jest rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną, m.in. przez identyfikację jego potrzeb, edukację i wymianę know-how oraz skuteczne reprezentowanie wspólnych interesów branży wobec różnych instytucji i organizacji. W powstanie e-Izby zaangażowały się podmioty, które głęboko wierzą, że wykorzystanie innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w szczególności Internetu, najskuteczniej przyczyni się do dynamicznego rozwoju polskiej i europejskiej gospodarki w różnych jej branżach. Wśród członków e-Izby są firmy specjalizujące się w różnych gałęziach szeroko pojmowanej branży e-commerce: platformy e-commerce, sprzedawcy detaliczni, sklepy online, dostawcy e-usług, płatności online, treści cyfrowych oraz usług i rozwiązań IT dla e-commerce.



strona www: www.unity.pl
stoisko numer: N52

Unity jest jednym z największych dostawców IT dla e-biznesu w Polsce. Swoich Klientów wspiera poprzez dostarczanie im narzędzi wspierających wielokanałową sprzedaż i dystrybucję, a także wdrażanie i integrację dedykowanego oprogramowania.

Oferta Grupy obejmuje również kompleksową obsługę z zakresu marketingu konwersji, nastawionego na osiąganie biznesowych celów Klienta.

Dziś ma na koncie blisko 50 wdrożeń e-commerce oraz ponad 200 z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Grupa może pochwalić się zatrudnieniem na poziomie 200 osób, pracą z 3 lokalizacji (Kraków, Wrocław, Poznań) przy polskich i zagranicznych realizacjach. Firma od lat współpracuje z liderami w swoich branżach, w tym takimi markami jak RTV Euro AGD, Marketing Investment Group, AGORA, Leroy Merlin, AB, Black Red White, 4Faces czy Top Secret.




strona www: www.sofort.com
stoisko numer: K11

Dzięki systemowi płatności SOFORT Banking oraz systemowi weryfikacji online SOFORT Ident, spółka SOFORT AG oferuje nowoczesne rozwiązania dla bezpiecznych zakupów towarów i produktów cyfrowych w Internecie. Przedsiębiorstwo to z siedzibą w Gauting koło Monachium, ze swoim produktem SOFORT Banking jest liderem na niemieckim rynku pośrednictwa w przelewach bezpośrednich. W ciągu miesiąca ponad 25 000 sprzedawców e-commerce realizuje ponad 3 miliony transakcji za pośrednictwem SOFORT Banking. Poza granicami Niemiec, usługa ta oferowana jest również w: Polsce, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Francji, Holandii, Węgrzech, Wielkiej Brytanii, Włoszech i Hiszpanii.




strona www: http://oktawave.com/pl/
kontakt: Andrzej Szczepkowski, andrzej.szczepkowski@oktawave.com
stoisko numer: N55

Oktawave jest innowacyjną platformą infrastruktury na żądanie (IaaS), w ramach której można przetwarzać dowolne zasoby - stronę WWW, aplikację biznesową, projekt startupowy, rozwiązanie korporacyjne czy też platformę e-commerce.
Portfolio usług Oktawave obejmuje przede wszystkim środowiska serwerowe (OCI), bezpieczny system przechowywania danych (OVS, OCS), a także środowiska bazodanowe i aplikacyjne. Przewagą Oktawave jest mechanizm Autoskalera, który pozwala na automatyczne dostosowywanie wielkości infrastruktury do aktualnego obciążenia (co w sposób unikatowy zapobiega np. przeciążeniom sklepów internetowych w sezonach sprzedażowych).
W zakresie szybkości dostępu do danych Oktawave jest obecnie najszybszą chmurą obliczeniową na świecie, która w testach osiągnęła wydajność na poziomie 1 000 000 IOPS. Oktawave zaufały takie firmy jak: Coca-Cola, AVIVA, TUI czy Grupa Pracuj.pl.



strona www: http://www.przelewy24.pl/pl
stoisko numer: K2

Serwis Przelewy24.pl jest internetowym serwisem usługowym, pośredniczącym w przekazywaniu płatności pomiędzy kupującym i sprzedającym. W naszej ofercie udostępniamy narzędzia do obsługi ponad 50 metod płatności takich jak m.in.: przelewy on-line, karty płatnicze, portmonetki wielowalutowe, płatności mobilne, SMS Premium, SMS MT, płatności IVR, obsługę płatności w terminalach POS i wiele innych.

Wykorzystując najnowsze rozwiązania technologiczne oraz kładąc szczególny nacisk na bezpieczeństwo dokonywanych transakcji, zapewniamy kompleksową obsługę płatności w Państwa sklepach. Serwis Przelewy24.pl do każdego klienta podchodzi indywidualnie, proponując rozwiązania dopasowane do jego potrzeb. Zaufało nam już ponad 30 000 e-sklepów, w których każdego dnia obsługiwanych jest kilkaset tysięcy zadowolonych Klientów.

Dla wszystkich odwiedzających nasze stoisko przygotowaliśmy ofertę specjalną.
Serdecznie zapraszamy na stoisko K2!


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    storona www: http://www.hurra.com/ 
stoisko numer: N58                                                                                                                                                                                                                                                                                         Jesteśmy polskim oddziałem agencji wydajnościowej z główną siedzibą w Stuttgarcie, a działającej na wielu europejskich rynkach. W naszym centrum rozwojowym w Krakowie tworzymy narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii marketingowych online. Nasze rozwiązania obejmują system do śledzenia działań marketingowych w wielu kanałach online, system zarządzania tagami czy też system automatycznej emisji detekcji reklam telewizyjnych. Prowadzimy również działania SEO oraz kampanie marketingowe w wyszukiwarkach, kanałach Social Media i reklamie wizualnej. Informacje o naszych narzędziach znajdą Państwo na stronie tech.hurra.com, a o działalności agencyjnej na www.hurra.com                                     


   
strona www: http://www.dotpay.pl/
stoisko numer: K6

Dotpay od ponad 13 lat współtworzy i rozwija rynek płatności on-line. Jako Krajowa Instytucja Płatnicza rozlicza transakcje dla ogromnego spektrum podmiotów działających w branży e-commerce. Nowoczesnym usługom Dotpay zaufały już tysiące serwisów i największe marki na rynku. W ofercie Dotpay znajduje się ponad 50 kanałów płatności w tym innowacyjne rozwiązania mobilne. Elastyczna oferta dostarcza szereg dedykowanych usług przygotowanych z myślą o indywidualnych wymaganiach partnerów w e-biznesie. Wszyscy Odwiedzający stoisko Dotpay (K10)  mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie usług płatności jak również otrzymają specjalną, promocyjną ofertę współpracy.


      
                                             
strona www: https://pl.mytaxi.com/index.html
stoisko numer: N27

mytaxi to produkt Intelligent Apps GmbH, powołany do życia w czerwcu 2009 przez dwóch założycieli Jana-Niclausa Mewesa i Svena Johannesa Külpera. Hamburski start-up jest pionierem i liderem rynku i zatrudnia ponad 150 pracowników w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Aplikacja służąca do zamawiania taksówek umożliwia bezpośrednią komunikację między taksówkarzem a pasażerem. Aplikacja została pobrana ponad dziesięć milionów razy i jest dostępna w 40 miastach z ponad 45.000 zarejestrowanymi w systemie taksówkami. Szczegółowe informacje na stronie www.mytaxi.com



strona www: http://www.getresponse.pl
stoisko numer: R12

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej 15-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 350,000 klientów z blisko 200 krajów. GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: responsywne newslettery (ponad 350 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi, rozbudowane statystyki oraz landing pages. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.                                                                                                                                                                                                   



strona www: http://www.poczta-polska.pl
​stoisko numer: K3

Lider na rynku usług pocztowych.
Innowacyjne technologie, system monitorowania przesyłek, logistyka transportu zapewniają niezawodną i szybką realizację Twoich oczekiwań biznesowych. Realizujemy usługi z obszaru listów, paczek, usług finansowych i ubezpieczeniowych, kurierskich. Wdrażamy nowatorskie usługi cyfrowe. Nasza sieć obejmuje około 7500 placówek świadczących usługi Klientom indywidualnym i biznesowym w całym kraju. Z naszymi usługami docieramy wszędzie dbając o terminowość i zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. Poczta Polska - nowoczesna Firma z tradycjami.




strona www: http://salesmedia.pl
kontakt: Piotr Zabuła piotr.zabula@salesmedia.pl
stoisko numer: N17 N18        

SalesMedia jest siecią afiliacyjną nastawioną na budowanie długotrwałych relacji z wydawcą i reklamodawcą. Wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów, a także zmienia trendy reklamy internetowej w Polsce, świadcząc usługi oparte o innowacyjną i transparentną technologię. SalesMedia wdraża dobre praktyki i zachodnie wzorce - 90% programów jest rozliczanych w modelu CPS. Jej wieloletnie doświadczenie przekłada się na ciągłe udoskonalanie narzędzi i nowych form reklamowych. Tworzy sieć, która wspiera każdego wydawcę, dając przy tym czytelne warunki współpracy z reklamodawcą. W portfolio firmy znajdują się największe marki z segmentu e-commerce: Home.pl, Empik.com, 5.10.15, Sarenza, Media Markt, Pizza Portal, ZłoteWyprzedaże.pl, Nexterio, Neo24.pl.




strona www: www.callsconversions.com
stoisko numer: N79   

CallsConversions pomaga zwiększyć wyniki sprzedaży w kanałach zamówień telefonicznych, jednocześnie obniżając koszty na reklamę. Rozwiązujemy problem z którym spotykają się sklepy internetowe i firmy, oferujące usługi w Internecie. Pomagamy zwiększyć konwersję ze sprzedaży i zoptymalizować wydatki. Sprawdź, jak to działa i dowiedz się więcej o specjalnych ofertach, jesteśmy na stoisku #79
www.callsconversions.com




strona www: http://www.fact-finder.pl
stoisko nr: N57

FACT-Finder służy e-sklepom do online merchandisingu. Łączy zaawansowane algorytmy wyszukiwania z inteligentną nawigacją i dynamicznym filtrowaniem, uwzględnia błędną pisownię, jest niezależny od używanego języka. Dostarcza także zaawansowanych analiz. Korzysta z niego ok. 1300 e-sklepów na świecie. FACT-Finder jest rozwiązaniem wyspecjalizowanym w zakresie zarządzania ofertą, daje wiele możliwości, a jednocześnie jest bardzo łatwy w integracji – co pokazuje szybkie wdrożenie w Złotych Wyprzedażach. Jako jedyny jest niezależny od języka. Działa nawet przy słabej jakości danych produktowych.




strona www: sheepla.pl
stoisko nr: N33

Sheepla - jedna integracja, wiele oszczędności dla e-commerce
Sheepla to platforma logistyczna, oferowana w modelu SaaS. Platforma łączy systemy przewoźników z platformami sklepowymi. Pozwala w zautomatyzowany sposób przygotowywać i nadawać przesyłki niezależnie od systemu przewoźnika. Automatyzacja procesów Sheepla pobiera dane o spływających zamówieniach, automatycznie przygotowuje etykiety na przesyłki, a następnie śledzi status przesyłki, aż do momentu jej dostarczenia, informując o najważniejszych statusach zarówno nadawcę jak i odbiorcę. Sheepla zintegrowała najpopularniejsze platformy sklepowe: Magento, Shoper, PrestaShop, OpenCart, Shoplo, Click Shop, SOTESHOP, Sklepicom, Allegro, API. Z ulubionymi przewoźnikami: InPost, Poczta Polska, DHL, UPS, DPD, GLS, Siódemka, Ruch, X-press Couriers, K-EX. Sheepla jest niezależnym narzędziem logistycznym niepełniącym usług brokerskich.




strona www: www.sare.pl 
stoisko nr: N41
kontakt: t: +48 801 66 72 73; e: nb@sare.pl

SARE to najbardziej doświadczona polska firma specjalizująca się w szeroko pojętym e-marketingu i wsparciu sprzedaży. System SARE to autorskie, zaawansowane narzędzie do prowadzenia zautomatyzowanej, precyzyjnie targetowanej, personalizowanej komunikacji z klientami poprzez e-mail i mobile. Posiadamy możliwość integracji różnych kanałów komunikacji wykorzystując maile, SMSy, ankiety, usługi Call Center. Skutecznie zwiększamy sprzedaż dzięki integracji z platformami e-commerce oraz systemami CRM, CMS, ERP. Z SARE budujesz stałe relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz innymi adresatami swoich działań. Nasz szczegółowy system raportowania może śledzić statystyki wysyłki i zachowania adresatów prowadzone w sieci po otrzymaniu maila.
Sprawdź jak łatwo możesz rozwijać swój biznes. Odwiedź nas przy stoisku N41!




strona www: www.hostersi.pl 
kontakt: Mirosława Kiljańczyk, m: +48 514 119 715, e: m.kiljanczyk@hostersi.pl
stoisko numer: N53

Hostersi to firma hostingowa zajmująca się dostarczaniem profesjonalnych rozwiązań IT.  Prócz klasycznych usług hostingowych (serwery dedykowane, wirtualne serwery dedykowane VPS, serwery wirtualne), oferują także hosting specjalizowany jak np.: ADhosting (hosting serwisów w trakcie kampanii reklamowej) czy e-COMM hosting (hosting dla branży e-commerce). Hostersi to również usługi optymalizacyjne, doradcze, zarządzanie serwerami, hosting danych osobowych a także testy bezpieczeństwa. W ramach świadczonej opieki administracyjnej, Hostersi zapewniają 24/dobę m.in. systematyczną kopię bezpieczeństwa, monitoring serwerów, monitoring bezpieczeństwa czy ochronę antyspamową i antywirusową poczty. 
Wszystkie proponowane rozwiązania doprowadzić mają do zbudowania serwisu bezpiecznego, odpornego na ataki hakerów a także sprawnie funkcjonującego w wirtualnym świecie.


strona www: www.nanointeractive.com
kontakt: Paweł Garbowski, +48 22 400 5558, pawel@nanointeractive.com
stoisko: K9

Nano Interactive jest liderem rozwiązań Search Retargetingu w Europie. Poprzez potężne połączenie danych wyszukiwania i reklamy display umożliwiamy przeprowadzenie Twoich potencjalnych Klientów przez całą ścieżkę zakupową. Dzięki naszym unikalnym danym i technologii jesteśmy w stanie dosięgnąć Twoją kampanią także użytkowników, którzy wykazywali zainteresowanie markami konkurencyjnymi.
Nadszedł czas na dotarcie do klientów! Nie ma lepszego sposobu poszukiwań online oraz komunikacji z całkowicie nowymi użytkownikami! Twoja kampania jest w całości oparta o najbardziej wartościowe dane i prowadzona elastycznie, a wydatki reklamowe optymalizowane w czasie rzeczywistym.
Nie marnuj ani jednej nanosekundy i odwiedź nasze stoisko K9, by dowiedzieć się więcej o Nano Interactive!


strona www: www.infospot.io
kontakt:  Bartłomiej Lozia, b.lozia@infospot.io, tel. 601 050 325
stoisko: N48

Infospot.io to usługa oraz dedykowana aplikacja mobilna, które pozwalają na publikowanie i dostarczenia dowolnych treści na Twojego smartfona przy wykorzystaniu urządzenia iBeacon. Jeżeli zastanawiasz się nad zastosowaniem iBeacon w swoim biznesie i chcesz to zrobić w sposób prosty i  efektywny skorzystaj z usługi Infospot.io Jeżeli jesteś właścicielem małej restauracji, punktu informacyjnego, zarządzasz wystawą dzieł sztuki lub jesteś menedżerem centrum handlowego ta usługa jest dla Twojego biznesu.




strona www: www.marketizator.com
stoisko nr: K5

Marketizator is an all-in-1 conversion rate optimization platform that allows online marketers to run and implement several types of CRO tools without any IT support. Marketizators main features are: - Behavioural Surveys which can be used to find out details about any audience (what they like and dislike, their biggest purchasing blocks etc.) - A/B Testing platform with an easy to use WYSISYG editor. Easily test what colours, images or messages are more efficient. - Web Personalization Interactions such as pop-ups, ribbons & interstitials. They can be triggered on-load, on-exit or on-scroll. All of the above features can address specific traffic segments based on 30 different criteria such as: geolocation, weather, previous visits, website behavior, referral etc.




strona www: www.okazje.info.pl
Tomasz Rzepecki, account manager Okazje.info, e-mail: t.rzepecki@okazje.info.pl, tel.: 42 2351311
stroisko nr: N28

Okazje.info to jedna z najpopularniejszych porównywarek cen w Polsce, a jej właściciel – Grupa Okazje znajduje się wśród liderów polskiego rynku e-commerce. Nasz główny cel to, z jednej strony, prowadzenie internautów przez cały proces zakupowy, a z drugiej, tworzenie prostych i efektywnych narzędzi dla sklepów internetowych, zapewniając im skuteczną promocję. Realizujemy ideę prostych zakupów – pomagamy łatwo i szybko znaleźć produkt, porównać ceny i wybrać najlepszą dla użytkownika ofertę. Zapraszamy do naszego stoiska N28. Podczas Ecommerce Trends CEE 2014 odwiedzający otrzyma ofertę specjalną: dla nowozarejestrowanych sklepów tytuł Patrona Kategorii zniżka 50%, dla nowozarejestrowanych sklepów tytuł Popularny Sprzedawca 10% zniżki oraz 40% zniżki na Display dla wszystkich



strona www: www.lubasziwspolnicy.pl
kontakt: dr Dominik Lubasz, wspólnik, radca prawny, dominik.lubasz@lubasziwspolnicy.pl, tel.: +48 509 824 632
             Witold Chomiczewski, wspólnik, radca prawny, witold.chomiczewski@lubasziwspolnicy.pl, tel.: + 48 503 027 760
stoisko nr: N85

Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych jest łódzką kancelarią o ogólnopolskim zasięgu działania. Świadczymy kompleksowe doradztwo prawne dla biznesu specjalizując się w szczególności w prawie IT, w tym w e-commerce, ochrona danych osobowych, prawo autorskie w Internecie i ochrona baz danych. Nasza oferta obejmuje m.in.: regulaminy usług świadczonych drogą elektroniczną, audyty ochrony danych osobowych, polityki prywatności oraz plików cookies, ochronę praw autorskich i zwalczanie nieuczciwej konkurencji w Internecie, poprawność kampanii mailingowych, bazy danych, umowy licencyjne i przenoszące prawo sui generis. Więcej o prawie IT, regulaminach, politykach prywatności prezentujemy na bieżąco na  naszym portalu www.PortalPrawaIT.com, natomiast kwestie związane z ochroną danych osobowych na portalu www.PortalODO.com.



strona www: www.catvertiser.com
stroikso nr: N46
 

Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, Catvertiser jest świetną alternatywą do standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Naszymi klientami są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski i kilkunastu krajów Europy, Azji, obu Ameryk. Cenią nas za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów. Zapraszamy na nasze stanowisko N46 gdzie odpowiemy na wszystkie pytania. Mamy także drukowaną wersję naszego raportu poświęconego działaniom e-commerce w mediach społecznościowych.


strona www: https://edrone.me/
stoisko nr: N47

 
edrone to CRM dla e-commerce. edrone zbiera wszystkie dane o niezalogowanych użytkownikach, subskrybentach newslettera i klientach sklepu. CRM sprawdzi publiczne informacje o użytkowniku w mediach społecznościowych i łącząc je z zachowaniem na stronie oraz danymi zakupowymi stworzy profil klienta. Kiedy dowolna osoba spełni zdefiniowany warunek otrzyma automatyczną wiadomość na adres e-mail, w formie pop-up’u na stronie lub notyfikacji na Facebook’u. Każda wiadomość jest wysyłana w momencie spełnienia przez użytkownika przewidzianego działania, np. w określonym czasie od ostatniego zakupu lub po porzuceniu koszyka. Każda wiadomość wysyłana jest z generowanego automatycznie, unikalnego adresu dzięki czemu korespondencja nigdy nie wpada do SPAMu lub folderów przeznaczonych na oferty. Połączenie CRMa, oraz systemu marketing automation daje komplementarną wiedzę o potrzebach klientów i pozwala na wysyłanie wiadomości w najbardziej porządanym momencie.


strona www: http://www.smsapi.pl/
stoisko nr: K8

Serwis SMSAPI.pl istnieje od 2007r i od początku wdrażał system zautomatyzowanych powiadomień SMS w e-sklepach. Usługa szybko stała się popularna także poza branżą e-commerce. Obecnie z platformy SMSAPI.pl korzystają zarówno największe jak i małe przedsiębiorstwa – w sumie ponad 17 000 Klientów. Obok masowej wysyłki SMS dużą popularnością cieszą się automatyczne powiadomienia SMS, MMS i VMS oraz możliwość integracji serwisu przez rozbudowane API.




strona www: http://freshmail.pl
numer stoiska: N31

FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcje z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić - nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.


strona www: http://gemius.com
stoisko nr: N64

Gemius to polska firma o międzynarodowym zasięgu świadcząca profesjonalne usługi badawcze, analityczne oraz doradcze w zakresie Internetu. Oferujemy kompleksowe rozwiązania dla branży e-commerce, wydawców, agencji reklamowych oraz reklamodawców. Odwiedź nasze stanowisko, żeby dowiedzieć się więcej o naszym nowym narzędziu gemiusShopMonitor - unikalnym w skali globalnej i wcześniej nieznanym rozwiązaniu, które oferuje uczestnikom rynku e-commerce precyzyjne informacje o własnej pozycji względem otoczenia biznesowego. Analiza porównawcza, którą umożliwia to narzędzie, spełnia dwa kluczowe z biznesowego punktu widzenia wymogi. Po pierwsze zapewnia ochronę danych o wynikach sprzedażowych, po drugie uwzględnia wiele wskaźników i kategorii, które analizuje dokładniej, niż jakiekolwiek rozwiązania obecne na rynku.



strona www:  http://go.pl/
stoiskonumer:  N59

GO.PL - ads personalizer & sales fertilizer :) Platforma RTB & marketing automation. Sprawiamy, że Klienci kupują w sklepie internetowym. Personalizujemy sklep, reklamy i e-maile z porzuconymi koszykami. Integracja jest prosta, a po case study zapraszamy na nasze stoisko.




PayU jest największym dostawcą płatności internetowych dla e-biznesów i liderem tego rynku w Polsce. Współpraca z PayU to gwarancja najwyższego bezpieczeństwa  związanego z obsługą transakcji. W listopadzie 2012 r. spółka, jako pierwsza w kraju, uzyskała licencję instytucji płatniczej i podlega w związku z tym nadzorowi KNF. PayU jest częścią międzynarodowego koncernu Naspers, który skupia spółki procesujące płatności internetowe w 18 krajach na całym świecie, w tym w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od listopada 2011 r. oferuje wyjątkową usługę dla kupujących – konto PayU, w którym można zapisać preferowane metody płatności, m.in. szybki e-przelew PayU Express czy kartę płatniczą, i dzięki temu płacić za zakupy internetowe jednym kliknięciem, zarówno na komputerze, jak i telefonie. Dostępna jest aplikacja mobilna konta PayU na systemy iOS, Android i Windows Phone. Unikatowym i przełomowym produktem stworzonym przez PayU są pierwsze w Polsce raty przyznawane całkowicie online. PayU charakteryzuje najwyższa rozpoznawalność i zaufanie do marki wśród kupujących. Już co trzeci internauta w Polsce korzysta z płatności PayU.


 

Organizator

NoNoobs.pl S.A
ul. Mickiewicza 27/38
01-562 Warszawa

e-mail: kontakt@nonoobs.pl
tel: +48 510 296 155

Masz pytania dotyczące rezerwacji stoisk? Napisz do:

Dominika Borowik
email: Dominika.Borowik@NoNoobs.pl
tel: +48 510 296 198