NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 Raporty
23 września 2014
Galeria Stadionu Narodowego, Warszawa
SZYBKI KONTAKT/POMOC
Karolina.Adamkiewicz@NoNoobs.pl

ROUNDTABLES/CASE STUDY

Interaktywne sesje prowadzone przez jednego lub dwóch trenerów dla 11 zarejestrowanych osób - liczba miejsc ograniczona (jeśli chcesz wiąć udział zarejestruj się bezpłatnie korzystając z formularza zamieszczonego obok kazdej z sesji, jesli masz pytania skontaktuj się z karolina.adamkiewicz@nonoobs.pl.) Roundtables odbywać się będą na terenie Show&Expo w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni wyposażonej w okrągłe stóły. Prosimy o bezpłatne zarejestrowanie się na Ecommerce Trends CEE Show&Expo 
 

8 sesji jednogodzinnych w kilku kategoriach tematycznych:

23 września 2014 r.

Niedozwolone postanowienia umowne w regulaminach komercyjnych stron internetowych - rejestracja zamknięta.

Mec Przemysław Walasek, Partner w Kancelarii TaylorWessing e|n|w|c


Niedozwolone postanowienia umowne w regulaminach komercyjnych stron internetowych -  rejestracja zamknięta. 

 Mec Przemysław Walasek, Partner w Kancelarii TaylorWessing e|n|w|c  


23 września 2014r.

Niekompetencja w zespołach wsparcia IT - najczęściej popełniane błędy - rejestracja zamknięta.

Aleksander Garlicki, Opieka-IT


23 września 2014r.

6 kluczowych czynników dla internacjonalizacji sklepu internetowego - rejestracja zamknięta.

Planując wyjście na rynki europejskie nie należy zaniedbywać złożoności
strategii internacjonalizacji. Każdy, kto myśli, że taka strategia jest to tylko
przetłumaczenie istniejącej strony internetowej na inne języki, lub rozważenie
nowych kampanii Google AdWords, czy też dostosowanie międzynarodowych
kosztów wysyłki, może łatwo zostać pokonany przez konkurencję.

 Justyna Skorupska, dyrektor zarządzająca FACT-Finder®Partner Polska

Zarządzanie produktem w sieci. Projektowanie i optymalizacja – sklep użyteczny dla e-klienta - rejestracja zamknięta.

Na co patrzy kupujący?
Strony docelowe
Strony kategorii, szczegółowe
Gdzie i jak pokazywać up-selling?
Jak nie zabijać transakcji = poziom koszyka
Dobre praktyki

 Justyna Skorupska, dyrektor zarządzająca FACT-Finder®Partner Polska


23 września 2014r. 

Płatności cykliczne – prosty sposób na zwiększenie zysków w e-commerce i zdobycie lojalnego klientaFormularz rejestracji 
Dzięki funkcji Płatności Cyklicznych PayU serwisy i sklepy internetowe mają możliwość okresowego i automatycznego pobierania płatności z kart płatniczych za usługi subskrybowane oraz produkty zamawiane cyklicznie przez kupujących.
Płatności Cykliczne PayU dają konsumentom wygodę płacenia za produkty i usługi, gdyż transakcja zachodzi automatycznie i w odpowiednim czasie – bez każdorazowego przechodzenia przez proces płatniczy i podawania danych karty. Stymulują jednocześnie częstotliwość i powtarzalność zakupów, co prowadzi do wzrostu lojalności kupujących oraz dochodów sprzedających usługi i towary przez Internet.

Doświadczenie PayU ze świata kartowego na przykładzie płatności "one click" na Allegro
Wdrożenie płatności cyklicznych w serwisie merchanta

Czym są płatności cykliczne/recurring payments
Proces płatniczy po stronie merchanta 
Model pełnej integracji - wizualizacja w serwisie merchanta
Model uproszczonej integracji (widget) - wizualizacja w serwisie merchanta

Jak włączyć płatności cykliczne - nie jestem jeszcze klientem PayU
Jak włączyć płatności cykliczne - jestem już klientem PayU
Najważniejsze punkty z umowy dla wersji z pełną i uproszczoną integracją
Wymagania względem merchanta

Maciej Dorsz, PayU


23.09.2014 

Wyzwania związane z Marketing Automation - rejestracja zamknięta.

Kilka odpowiedzi na kluczowe pytania: dlaczego, po co, ile kosztuje
Czy napewno Twoja firma potrzebuje Marketig Automation
Co możesz osiągnąć dzięki Marketing Automation
Identyfikacja osób wchodzących na Twoją stronę WWW i budowa profilu behawioralnego
Identyfikacja firm odwiedzających Twoją stronę i monitoring zainteresowania
Monitoring zidentyfikowanych i anonimowych osób na Twojej stronie w czasie rzeczywistym
Efekty i jak to robić dobrze

 Marek Broda, Product Manager, SalesManago 

Jak zacząć korzystać z Marketing Automation - rejestracja zamknięta. 

Kilka pierwszych i niezbędnych kroków - określ cele, zrób analizę zasobów, określ słabe i mocne strony Twojej Firmy w sferze marketingu prosprzedażowego.Jeśli już wiesz i jesteś przekonany, że Marketing Automation to coś dla Twojej firmy, porozmawiamy o tym jaki sposób SALESmanago Marketing Automation pomaga nawiązać efektywną współpracę między marketingiem i sprzedażą 
Jak możesz wykorzystać SALESmanago Marketing Automation do powiększenia zysków dzieki zwiększeniu efektywności marketingu i jak możesz optymalizować działania marketingowe i sprzedażowe przy wykorzystaniu tego typu narzędzi Dobre i złe praktyki Marketing Automation

 Marek Broda, Product Manager, SalesManago 


23.09.2014 

Usability w eCommerce - rejestracja zamknięta. 

Porozmawiamy o użyteczności w eCommerce, czyli na co zwracać uwagę w projektowaniu sklepu internetowego, aby był on przyjazny dla użytkowników i cechował się wysoką konwersją. Poruszymy także tematykę prowadzenia audytów oraz badań użyteczności - tips&tricks jak można nawet samodzielnie je wykonać w uproszczonej formie. Podczas warsztatu (jeżeli tylko uczestnicy będą mieli taką ochotę) możemy wspólnie przeanalizować ich sklepy i odnaleźć najważniejsze błędy wraz z przedstawieniem sugestii ich rozwiązania.

 Marcin Cichoń, Dyrektor Operacyjny, Ideacto

Organizator

NoNoobs.pl S.A
ul. Mickiewicza 27/38
01-562 Warszawa

e-mail: kontakt@nonoobs.pl
tel: +48 510 296 155

Masz pytania dotyczące rezerwacji stoisk? Napisz do:

Dominika Borowik
email: Dominika.Borowik@NoNoobs.pl
tel: +48 510 296 198