NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 Raporty
23 września 2014
Galeria Stadionu Narodowego, Warszawa
SZYBKI KONTAKT/POMOC
Karolina.Adamkiewicz@NoNoobs.pl

Prezentacje na Ecommerce Trends Show&Expo 2014

Zachęcamy do skorzystania z możliwości wystąpienia z 30 min. prezentacją podczas Ecommerce Trends Show&Expo 2014.

W  specjalnie zaaranżowanej przestrzeni na terenie Expo stwarzamy naszym Wystawcom możliwość zaprezentowania narzędzi, usług, case study.W celu rezerwacji najbardziej odpowiedniego dla Państwa slotu – prosimy o kontakt z Dominiką Borowik email: Dominika.Borowik@NoNoobs.pl

SALA A

11:00 - 11:30 Czy sklepy internetowe potrzebują CRMa?

Co to jest CRM dla e-commerce?
Jak automatycznie agregować całą wiedzę o kliencie?
Jakie informacje z sieci web i social media pomogą zwiększyć zadowolenie i wartość klienta?
Jak zwiększyć retencję klientów?
Jak działa marketing automation, triggery i eventy dla ecommerce?
Co zrobić, żeby wiadomości trafiały do skrzynki odbiorczej?

 Rahim Blak -  CEO i Co-Founder, edrone.me, eCRM

 Michał Blak - CTO i Co-Founder, edrone.me, eCRM 

11:30-12:00 Facebook w służbie e-commerce


 Miłosz Belter, Product Manager, NapoleonCat /Catvertiser.com  


12:00 - 12:30 Jak budować relacje i konwertować dzięki email marketingowi?

 Michał Leszczyński, Ekspert ds. Edukacji, GetResponse


12:30 - 13:00 Komunikacja! Królestwo za komunikację!

Prowadząc swój biznes w internecie łatwo wpaść w pułapkę wygody, jaką daje nam sieć. Gwarancją przewagi nad konkurencją nie jest już tylko niższa cena naszych produktów, czy usług. Nawet wysoka jakość przestała być najważniejszym wyróżnikiem. W internecie liczy się komunikacja. Bo o tego: co, jak i do kogo mówimy zależy nasz sukces. Na każdym szczeblu.

 Andrzej Ogonowski, Dyrektor marketingu i PRSMSapi    


13:00 - 13:30 Kompleksowa logistyka dla e-commerce.

W prezentacji chcielibyśmy pokreślić jak ważna jest kompleksowa usługa logistyki dla branży e-commerce. Maksymalnie skrócony czas realizacji zamówienia, wygodna forma odbioru, wysyłka zgodna z zamówieniem oraz niski koszt dostawy – to podstawa sukcesu e-sklepu, decydująca o pełnej satysfakcji klienta i gwarantująca jego powrót. Optymalne połączenie tych czynników to wyzwanie stojące przed operatorami oferującymi usługi logistyczne dla e-commerce.

  Dariusz Górecki, dyrektor sprzedaży usług, OSDW Azymut.


13:30 - 14:00   Jak wybór odpowiedniego partnera do obsługi platności internetowych wpływa na rozwój biznesu?

Prezentacja będzie poruszać aspekty, które mają bezpośredni wpływ na rozwój biznesu : automatyzację procesu zamówienia, przepływ gotówki, zachowanie płynności finansowej, kwestie prowizji a rentowności biznesu oraz co równie istotne kwestie sprzedaży transgranicznej w aspekcie nowoczesnych metod płatności.

 Dagmara Kruszewska country manager Poland, SOFORT AG


14:00 - 14:30 Wszystko co powinieneś wiedzieć o zasobach IT

Czy zasoby IT można dopasować dokładnie do potrzeb projektów ecommerce? Jak weryfikować zakres bezpieczeństwa IT dla Twojego projektu? Które z rozwiązań dostępnych na rynku są optymalne? Na przykładzie case studies współpracy liderów ecommerce z centrum danych wyjaśniamy czym powinna się charakteryzować stabilna i bezpieczna infrastruktura IT dla sektora ecommerce. 

 Rafał Roszak, dyrektor marketingu Beyond.pl


14:30 - 15:00   Sklep uratowany, czyli historia chmury obliczeniowej, która chroni Cię przed klęską urodzaju

W prezentacji pokażemy, w jaki sposób mechanizmy chmury obliczeniowej zaspakajają potrzeby e-commerce w zakresie utrzymania stabilnych i wydajnych platform. Powiemy, co to jest Autoskaler, IOPS-y oraz architektura rozproszona.

Marcin Rudzki key account manager, Oktawave


SALA B

10:40-11:20 E-Commerce in Russia

What brands, enterpreneur and investors need to know to succeed in one the worlds hottest markets - special raport from Russia 

  Pavel Marceux senior analyst, East-West Digital News

11:20 - 11:50   Web performance, conversion rate optimization, A/B Testing 
7 tricks to increase conversion rate for e-commerce websites- how to make relevant segments according to Pareto's law 

- how to make relevant segments according to Pareto's law 
- how to automate the personalization of the content of the landing page based on the adid used in Google Adwords
- how to do micro-conversions 
- AB testing case-studies: how removing elements made a fashion e-tailer earn +250k eur
- Cialdini's persuasion principles applied in e-commerce (you can find more about this topic on our blog here)

 Valentin Radu, co-founder of RCA-ieftin.ro, the largest online insurance player in Romania and the CEO of Marketizator


11:50 - 12:20 Challenges and differences in entering FMCG e-retail and differences between CR and SR.

Martin Molcan co-founder, Feedo.cz & Feedo.sk

Matus Karaffa co-founder, Feedo.cz & Feedo.sk


12:20 - 12:50 Be present and competitive on Polish e-commerce market – 21 million of Polish internet users are waiting for your products and services

General characteristic of Polish e-commerce market, description of main trends and users behavior – knowledge needed to take decision about opening your e-shop in Poland.  It will also present tools widely used on Polish market without which it is hard to stay competitive

 Mateusz Gordon international e-commerce segment manager, Gemius


12:50 - 13:20   10 pomysłów na wyższą sprzedaż w eCommerce z Marketing Automation

Systemy Marketing Automation dostarczają wyjątkowej wiedzy o zainteresowaniu i preferencjach zakupów potencjalnych i aktualnych klientów. Dodatkowo pozwalają skutecznie te wiedzę wykorzystać dzięki dynamicznemu dopasowaniu i spersonalizowaniu komunikatów oraz ofert w praktycznie dowolny kanale komunikacji. Pokażę 10 konkretnych przykładów wykorzystania tych możliwości i wiedzy do uzyskania dużo wyższej sprzedaży.

 Grzegorz Błażewicz założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation

13:20- 13:50 E-Biznes. Ochrona praw konsumentów to nie wszystko

Z czym kojarzysz prawo w e-biznesie? Regulamin bez klauzul niedozwolonych. Rejestracja zbioru danych w GIODO. Polityka prywatności i plików cookies. Ustawa o prawach konsumenta. Masz rację, ale to tylko wierzchołek góry lodowej! W naszej prezentacji przedstawimy nie tylko powyższe zagadnienia, ale również inne obszary, gdzie prawo może pomóc zbudować przewagę konkurencyjną nad innymi uczestnikami rynku. Ochrona znaków towarowych, zabezpieczenie swoich interesów w umowach z zakresu praw autorskich, zgodny z prawem mailing, ochrona przed nieuczciwą konkurencją ze strony innych przedsiębiorców, optymalny wybór formy opodatkowania i czasu pracy dla swoich pracowników. To kilka zagadnień, które poruszymy. E-biznes jest, jak gra, która ma swoje reguły. Nasza prezentacja je przybliża.

 dr Dominik Lubasz,  wspólnik, radca prawny, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych

 Witold Chomiczewskiwspólnik, radca prawny, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych


13:50 - 14:20 Eksport i analityka - trendy eccommerce 2015 z produktami Google

Magda Wysocka industry manager, Startups and Baltic countries, Google Polska

Piotr Rudnicki analytical lead, Google Polska


Organizator

NoNoobs.pl S.A
ul. Mickiewicza 27/38
01-562 Warszawa

e-mail: kontakt@nonoobs.pl
tel: +48 510 296 155

Masz pytania dotyczące rezerwacji stoisk? Napisz do:

Dominika Borowik
email: Dominika.Borowik@NoNoobs.pl
tel: +48 510 296 198