NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 Raporty
23 września 2014
Galeria Stadionu Narodowego, Warszawa
SZYBKI KONTAKT/POMOC
Karolina.Adamkiewicz@NoNoobs.pl

Prelegenci

 
Miłosz Belter, Product Manager, Catvertiser.com

Z branżą internetową związany od ponad 8 lat, początkowo współpracując z firmą StayPoland, gdzie był odpowiedzialny za rozwój serwisów internetowych Europe-Cities.com oraz porównywarki cen hoteli – HotelCalculator.com, później jako Manager Projektów Internetowych w firmie WhoElse współtworzył kilka innowacyjnych serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Obecnie Product Manager Catvertiser.com – pierwszego polskiego narzędzia do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku, w którym odpowiada za projektowanie aplikacji oraz za jej rozwój biznesowy i funkcjonalny. Zawodowo zainteresowany szczególnie tematyką optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz user experience. Prywatnie miłośnik podróży oraz koszykówki spod znaku NBA.



Rahim Blak
CEO, Co-Founder w edrone.me, CEO
i założyciel grupy click community

Clickcommunity - agencja social media oraz platformy aplikacji click apps. Rahim zaczynał ze swoją agencją interaktywną art world™, ale obecnie całą uwagę koncentruje na marketingu społecznościowym, z naciskiem na social commerce i social BIG DATA - czyli pozyskiwaniu leadów z facebooka.



Michał Blak
CTO i Co-Founder w edrone.me oraz clickapps.eu.


Pracował z Takimi markami jak: L’Oreal, Idea Bank, eSKY.pl, 
Wódka Żołądkowa Gorzka, Solar, K-MAG, Simple, Atlantic. Jego pies wabi się Burbon.



Grzegorz Błażewicz
Założyciel i Prezes Zarządu firmy Benhauer. Współtwórca SALESmanago Marketing Automation.


Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Doświadczenie zdobywał w firmach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 - 2008 był prezesem zarządu portalu internetowego Interia.pl - spółki notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.



dr Dominik Lubasz,
wspólnik, radca prawny
, Lubasz i Wspolnicy - Kancelaria Radców Prawnych

Specjalizuje się w prawie nowych technologii, e-commerce, własności intelektualnej, ochronie danych osobowych oraz w prawie gospodarczym, w tym europejskim prawie gospodarczym. Autor licznych publikacji z zakresu ochrony danych osobowych oraz handlu elektronicznego, w tym komentarzy do ustaw, a także cyklicznych artykułów na portalach tematycznych www.PortalPrawaIT.com i www.PortalODO.com prowadzonych przez ekspertów Kancelarii Lubasz i Wspólnicy. Ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego. Członek Rady Programowej Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.



Witold Chomiczewski LL.M. (Göttingen),
wspólnik, radca prawny
, Lubasz i Wspolnicy - Kancelaria Radców Prawnych

Jego zainteresowania zawodowe skupiają się wokół prawa e-commerce i prawa autorskiego. Posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu regulaminów sklepów i portali internetowych, regulaminów konkursów, w tym z wykorzystaniem numerów premium, a także w kwestiach związanych z odpowiedzialnością w Internecie. Autor publikacji z zakresu świadczenia usług drogą elektroniczną i ochrony baz danych. Redaktor naczelny portalu www.PortalPrawaIT.com. Prelegent na konferencjach dotyczących powyższej problematyki, a także związanych z zagadnieniami ochrony danych osobowych i prawnych aspektów marketingu internetowego. Brał udział w projekcie "Study on Liability of Internet Intermediaries", który był realizowany na zlecenie Komisji Europejskiej i miał na celu zbadanie implementacji i stosowania artykułów 12-15 dyrektywy 2000/31/WE w państwach Unii Europejskiej.
 



Pavel Marceux
senior analyst, East-West Digital News

Pavel ma ogromne doświadczenie w analizowaniu rynku rosyjskiego, koncentrując się przez większość swej 10-letniej kariery zawodowej na krajowym rynku cyfrowym, kapitałowym i detalicznym. Pracował jako senior analyst dla Euromonitor International przez ponad 5 lat w Londynie, Japonii i Moskwie, skupiał się na Europie Wschodniej i Rosji, ostatnimi czasy koncentruje się na pogłębianiu wiedzy o rosyjskim rynku e-commerce z EWDN. Prowadzi także pionierskie badanie nad rosyjskim e-handlem transgranicznym.



Dariusz Górecki
dyrektor sprzedaży usług, OSDW Azymut


Od 2003 roku jestem związany z sprzedażą usług na rynku wydawniczo –księgarskim w firmie należącej do Grupy PWN. Od 2005 roku z powodzeniem zainicjowałem sprzedaż usługi hostingowej dla kontrahentów firmy. Dzięki naszemu rozwiązaniu umożliwiliśmy naszym klientom otwarcie i prowadzenie księgarni internetowej z mottem przewodnim: ‘Otwórz własną księgarnię internetową, a my dostarczymy towar wprost do Twoich klientów’. Funkcjonalność oraz kompleksowość promowanej usługi jest unikatowa na rynku i była pierwszy takim rozwiązaniem w Polsce. Od 2008 roku byłem odpowiedzialny za promocję i sprzedaż innowacyjnego na rynku polskim oprogramowania do kompleksowego zarządzania księgarnią stacjonarną. Wraz z wybudowaniem w 2007 roku nowoczesnego centrum logistycznego w Strykowie zostałem szefem sprzedaży usługi logistycznej skierowanej do klientów z branży sektora e-commerce. Dzięki wprowadzonym modyfikacją wyposażenia w Centrum Logistycznym z powodzeniem świadczymy kompleksowe usługi logistyczne dla klientów posiadających w ofercie różnorodne produkty.



Dagmara Kruszewska
country manager Poland, SOFORT AG

Od 5 lat związana z branżą E-Commerce. Doświadczenie zdobyła w pracy dla firm międzynarodowych w Niemczech i w Wielkiej Brytanii. Absolwentka prawa oraz biznesu międzynarodowego na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. W Polsce odpowiedzialna za ekspansję firmy SOFORT AG. Pasjonat nowych technologii i innowacji.



Michał Leszczyński
Specjalista ds. Edukacji, GetResponse


Absolwent Uniwersytetu w Birmingham na kierunkach - Zarządzanie Międzynarodowe oraz Strategiczny Marketing i Consulting. Obecnie pracuje jako Ekspert ds. Edukacji w GetResponse, opiekując się kluczowymi klientami platform do email marketingu GetResponse oraz GetResponse360. Na co dzień współpracuje i wspiera w działaniach email marketingowych licznych klientów międzynarodowych, wśród których znajdują się znane marki takie jak - Carrefour, Apart, InterContinental czy Poczta Kwiatowa.


 
Andrzej Ogonowski
Dyrektor marketingu i PR, SMSAPI.pl 

Od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań marketingowych i PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.



Marcin Rudzki
key account manager, Oktawave

Człowiek z pogranicza IT i biznesu. Obecnie Key Account Manager w polskiej chmurze obliczeniowej Oktawave. Od ośmiu lat związany z branżą informatyczną. Pasjonat nowych technologii i fantastyki naukowej. Wielki entuzjasta i propagator idei cloud computingu. Przygodę ze światem nowoczesnej techniki zaczynał od strojenia śrubokrętem Commodore 64.



Magda Wysocka
industry manager, Startups and Baltic countries, Google Polska


For the past 7 years in Google - Ireland and Poland combined, Magda has been advising businesses how to make advertising an investment that truly works for them. Learning how sales and business works since she was 10 years old, after working with agencies and automotive, she took on the search for startups that want to conquer the world with Google advertising. She also works with the biggest baltic region clients in Google consulting them on online marketing decisions. Magda truly believes that internet is a window to financial success especially for small and medium businesses. A go-getter, fierce tennis fan and an advocate of online shopping. 



Piotr Rudnicki
analytical lead, Google Polska


Passionate Internet Professional, who truly believes that Internet is changing the world for better and is happy that has been a part of it for the past 15 years: from the moment he created his 1st web page, then his drive for internet solutions for disabled people or finally as Internet Marketing Consultant & Google product expert. University lecturer, startupper and speaker - now at Google responsible for bespoke solutions to top polish and baltic customers. Snowboard flatland lover and passionate DJ.



Valentin Radu
co-founder of RCA-ieftin.ro, the largest online insurance player in Romania and the CEO of Marketizator


Valentin Radu is a serial entrepreneur and visionary involved in tech, digital and online marketing for the past 12 years. He is the co-founder of RCA-ieftin.ro, the largest online insurance player in Romania and the CEO of Marketizator, world's first integrated conversion rate optimization platform for e-commerce websites.



Martin Molcan
co-founder, Feedo.cz & Feedo.sk


Martin is co-founder and managing director of the current web leader in infant needs - shop Feedo.cz/sk. He is primarily responsible for marketing communications and supervision smooth running of the warehouse and logistics. Along with the second partner Matus Karaffa also proposes long-term objectives of the company in further development. Martin can benefit from his previous work experience in various marketing positions as brand manager in SAB Miller Czech Republic or Regional manager for Algida at Unilever where he was responsible for its brands in 7 countries of Europe. Managing people and their motivation, innovation and "thinking out of the box" are Martin´s hobby. He is a former professional skiing and today is a lover of adrenaline. Age: 38, family 2 kinds



Matus Karaffa
co-founder, Feedo.cz & Feedo.sk

Mr. Matus – is also a co-founder of Feedo business and CEO. He is managing business primarily in financial and sales point of view. Matus spends a lot of time out of the office negotiating with suppliers and business partners. Its main task for Feedo is to always have the best events, offers, products, but also price for our consumers. Numbers, numbers, numbers is a priority of Matus, he loves analyzing of data about users on a basis which Feedo prepares a long-term strategy. In privacy Matus is a big fan of the sport, like accepting challenges such as marathon. In the past along with Martin they started before Feedo another project called Fluky.eu which was concept inspired by Woot.com. We let it go and concentrated on Feedo. Age: 29, engaged



Mateusz Gordon
international e-commerce segment manager, Gemius


Ekspert firmy Gemius od handlu internetowego. Komentuje rynek e-commerce w ujęciu globalnym i polskim. Posiada wiedzę na temat zachowań, potrzeb oraz zainteresowań e-konsumentów. Specjalizuje się w metodach usprawniania biznesu w branży e-commerce, zarówno na poziomie budowania strategii, jak i dostarczania odpowiednich narzędzi do jej realizacji. W Gemiusie, jako International E-commerce Segment Manager, odpowiada za tworzenie i rozwój globalnej strategii sprzedażowej w segmencie e-commerce, a także koordynuje prace nad rozwojem narzędzia służącego do pomiaru rynku sklepów internetowych – gemiusShopMonitor, dzięki któremu klienci będą mieli możliwość analizowania danych o własnej działalności na tle konkurencji oraz porównywania swoich kluczowych wskaźników sukcesu z całym rynkiem lub daną branżą.


 

Organizator

NoNoobs.pl S.A
ul. Mickiewicza 27/38
01-562 Warszawa

e-mail: kontakt@nonoobs.pl
tel: +48 510 296 155

Masz pytania dotyczące rezerwacji stoisk? Napisz do:

Dominika Borowik
email: Dominika.Borowik@NoNoobs.pl
tel: +48 510 296 198